EliesinKenia.reismee.nl

APDK

Reacties

Reacties

mama

Elies,

Gauw even na de schilderles jouw blog gelezen!

Echt spannend..net een vervolgverhaal......
Moeilijk om straks afscheid te nemen van die kinderen!

Zeg...volgens de foto's ben je best bruin!
Hier zwakt onze kleur wat af in de mist en nevel.....!

Je zet je geweldig in als ik het zo lees!
Je bent een kinder-fysio-kanjer!


xxxxx....... en veel fris, helder water toegewenst!

Tante Kora.

Hoi Elisabeth.
Fijn je verhaal weer te lezen, ik ga er echt iedere avond voor zitten.Je houdt ons prima op de hoogte.Je maakt ook heel veel mee.Kun je alle indrukken nog wel een beetje verwerken?Ik ben blij te horen, dat het met jouw Anton ook goed gaat.Elies je bent echt een kanjer.ik hoop ook dat je geniet.Verder wens ik je heerlijk fris water toe.Heel veel liefs van je tante Kora.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!